Pozycjonowanie stron www, a reklama

Pozycjonowanie stron www, a reklama

Dodatkowe korzyści, których prezentacja wymaga większej ilości tekstu, powinny się znaleźć na stronie docelowej. Oczywiście każda informacja zawarta w reklamie musi być potwierdzona na stronie docelowej. W przeciwnym wypadku użytkownik nie znajdzie tego, czego szukał lub co zostało mu obiecane, i raczej nie skorzysta z oferty.


Pozycjonowanie stron www http://mateuszkozlowski.pl/, a aspekty optymalizacji

Tworząc reklamę, należy myśleć przede wszystkim o oczekiwaniach i potrzebach potencjalnego klienta. Jeśli sprzedajemy towary luksusowe, akcentowanie niskiej ceny nie jest dobrym pomysłem. Dużo lepiej podkreślić możliwość uzyskania fachowej porady (jeśli taka usługa istnieje) lub potwierdzić dostępność towarów prezentowanych w ofercie, jeżeli wskazuje się na pozycjonowanie stron www.


Przez cały czas trzeba pamiętać o tym, że reklama w wyszukiwarce to reklama kontekstowa, czyli wyświetlana użytkownikom, którzy w danej chwili poszukują konkretnych informacji bądź produktów. Warto zatem spojrzeć na słowa kluczowe/wyszukiwane hasła i na ich podstawie gwarancja udzielana przez sprzedawcę. Jeśli słowem kluczowym jest konkretna nazwa produktu, nie ma sensu informować o bogatej ofercie sklepu - dużo lepiej zaakcentować walory sklepu związane z pojedynczym zakupem (szybka wysyłka, gwarancja).


Z kolei informacja o darmowej wysyłce powyżej pewnej kwoty okaże się atrakcyjna dla użytkownika w dużym stopniu kierującego się ceną. Właściciele firm zazwyczaj dobrze znają potrzeby swoich klientów i korzyści płynące z zakupu oferowanych towarów i usług, ale w tekstach reklamowych uciekają się do utartych i często nieco mylących haseł, takich jak w reklamie wyświetlającej się codziennie lub najwyższa jakość i najniższe ceny, choć każde wie, że te dwie cechy najczęściej po prostu się wykluczają w nakierowaniu na pozycjonowanie stron www.


Zanim stworzysz pierwszą reklamę, pomyśl przez chwilę o klientach, ich potrzebach, oczekiwaniach wobec produktów i usług. Jeśli twoja firma prowadzi sklep internetowy, pamiętaj, że nie sprzedajecie tylko samego produktu, ale również usługi: porady dotyczące wyboru, wysyłkę, obsługę posprzedażową i ewentualny serwis. Właśnie w tym segmencie (pomijając cenę produktu) najłatwiej wyróżnić się na tle konkurencji. Poruszanie się W wyznaczonym limicie znaków użytkowników systemu AdWords. Często w głowie pojawia się genialne sformułowanie o jeden znak za długie, aby umieścić je w tekście reklamy AdWords. Wówczas idealnym narzędziem okazuje się słownik wyrazów bliskoznacznych. W Internecie jest kilka tego typu stron, przydadzą się również serwisy dla miłośników krzyżówek.