Kampanie PPC - czyli jak pozyskać ruch na stronie

Chyba każdy z nas zetknął się z reklamami PPC - czy to w postaci linków sponsorowanych na początku wyników Google lub banerów reklamowych. Taki rodzaj reklam nie wymaga ogromnego budżetu, a odpowiednio zastosowany może przynieść dużo wartościowego ruchu na stronie.


Płatność reklam PPC pobierana jest wówczas, gdy ktoś kliknie w link lub baner. Płaci się więc za efekt, a nie samo wyświetlenie. Stąd też jej nazwa PPC - pay per click. Jeżeli chcemy, aby kampania ppc http://pl.seeyouup.com/oferta/11-google-ads nie pochłaniała dużego budżetu, a tym samym była efektywna, należy skupić się na jej kreatywnym wykorzystaniu. Warto przy tym uwzględnić czym zajmuje się firma, dla której prowadzona jest kampania oraz jakie ma cele. Uruchomioną kampanię PPC od samego początku należy monitorować i poprawiać, a równolegle z tym pracować nad pozycjonowaniem strony. Kampanie PPC mają wiele zalet, jedną z nich są szybkie rezultaty. Dobrze przygotowana i opracowana reklama sprawi, że więcej osób się nią zainteresuje.

Do pozostałych zalet należą: płatność za efekt, możliwość precyzyjnego określenia grupy docelowej oraz wysoki poziom elastyczności.