Czasem bowiem wypalanie DPF w codziennych warunkach nie jest możliwe

Doświadczenie zdobyte podczas wielu lat naszej działalności sprawia, że bez większych problemów radzimy sobie z montażem. Regenerację filtrów wykonujemy na oryginalnych częściach poprzez wypalanie w piecu a także wydmuchiwanie sadzy i popiołu. Chcąc utrzymać filtr cząstek stałych Passat w dobrej kondycji, warto poświęcić temu zagadnieniu trochę czasu i zaangażowania. Czasem bowiem wypalanie DPF http://dpf-warszawa.pl/ w codziennych warunkach nie jest możliwe. Kierowcy, którzy weszli w posiadanie modelu Golfa wyposażonego w filtr cząstek stałych, z pewnością wiele razy poszukiwali informacji na temat tego, jak wymusić wypalanie. Pamiętaj: wypalanie DPF nie zawsze przynosi oczekiwane rezultaty, a usunięcie filtra cząstek stałych jest nielegalne. Następnie filtr DPF oczyszcza się automatycznie poprzez wypalanie ten proces możemy również nazwać regeneracją. Podczas wykonywanych usług korzystamy z nowoczesnych maszyn czyszczących, a także bardzo dobrej jakości środków chemicznych. Jeżeli często jeździsz w dłuższe trasy wypalanie DPF odbywa się samoczynnie. Wypalanie DPF polega na wspomnianej wcześniej jeździe na dłuższym odcinku drogi, utrzymując stałe obroty silnika. Jak przeprowadzić wypalanie DPF na postoju? Te elementy, montowane w samochodach z silnikami diesla, mają przecież odpowiadać za przechwytywanie i wypalanie cząstek stałych, które są emitowane razem ze spalinami. Różnica jest ogromna i nie da się wytworzyć potrzebnej temperatury podczas jazdy. Jest to więc wypalanie aktywne - wspomagane przez ECU dodatkową dawką paliwa, natomiast wypalaniu samoistnemu pomaga raczej większe butowanie, żeby EGT było jak najwyższe. W przypadku braku możliwości dopalenia sadzy podczas jazdy, opcją stosowaną przez kierowców jest wypalanie aktywne, czyli na postoju. Należy także zwrócić uwagę na regularne przeglądy auta, podczas których sprawdzimy czy dopuszczalny poziom sadzy został przekroczony. Posiadanie modelu Tourana z DPF wiąże się z pytaniem o to, jak wymusić wypalanie DPF w sytuacjach, gdy proces nie zachodzi samoczynnie. Na jej wypalenie potrzeba 550–600 stopni Celsjusza, podczas gdy normalna temperatura spalin to około 150 stopni. Wówczas pasywne wypalanie DPF powinno zachodzić w razie potrzeb i bez komplikacji. Miłośnicy opisywanego modelu Volkswagena często polecają także wypalanie DPF programem. Opisywana Jetta trafiła do nas, ponieważ auto straciło. Jeszcze do niedawna w sytuacji utraty mocy, a także zwiększenia zużycia paliwa podczas jazdy, konieczna była wymiana akcesoriów na nowe. 0 TDI i wypalanie DPF to kwestia, której nie należy zaniedbywać. Wypalanie DPF nie zawsze przynosi spodziewane efekty, generując sporo dodatkowych kosztów, z kolei wymiana filtra na nowy bardzo często okazuje się nieopłacalna. Wówczas wypalanie filtra cząstek stałych powinno zajść bez komplikacji, a realizację procesu rozpoznamy po zwiększonym spalaniu chwilowym oraz pracy wentylatora chłodnicy. Najczęściej stosuje się metodę dodatkowego wtrysku paliwa podczas suwu rozprężania i/lub wydechu.